جغتای - باحضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و جمعی از اولیاء و معلمان، مراسم جشن ستارگان در این شهرستان برگزار شد

مراسم جشن ستارگان در شهرستان جغتای برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مراسم تجلیل بیش از ۵۰دانش آموز افتخار آفرین جغتایی که در زمینه های فرهنگی، هنری، ورزشی ، جشنواره خوارزمی، پیشرفت تحصیلی، مسابقات قرآن ونهج البلاغه در بین شهرستان های خراسان رضوی مقام کسب کردند با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

در این مراسم معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه بهترین سرمایه آموزش و پرورش دانش آموزان هستند افزود: بهترین سرمایه ما شما دانش آموزان هستید امیدواریم  با تلاش مدیریت آموزش و پرورش جغتای شاهد رشد و تعالی دانش آموزان این منطقه باشیم.

ابوالحسن حقیقی ضمن تقدیر از حضور ارزشمند معلمان و اولیاء دانش آموزان اظهار داشت:  هدف ازحضور در شهرستان محروم و دورافتاده جغتای، درک عمیق تر و شناخت بهتر اوضاع  جهت انجام برنامه ریزی مناسب است.

وی با تأکید بر اینکه مبارزه با جهل و بیسوادی زمینه ساز بستر توسعه همه جانبه کشور است خاطرنشان کرد:  تنها نهادی که با همت والا  پرچم خدمت رسانی را در اقصی نقاط کشور بر افراشته است آموزش و پزرورش است.

لازم به ذکر است افتتاح نمایشگاه طرح جابربن حیان که بیش از۲۰۰طرح علمی پژوهشی دانش آموزان ابتدایی به نمایش گذاشته شده بود و همچنین بازدید ازگلخانه دبیرستان دخترانه بنت الهدی صدر با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی  انجام گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.